Gratis levering vanaf 50 euro aankoop (NL)

Levering

  

Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden (behalve op Franse feestdagen). Bestellingen die vóór 14.00 uur geplaatst worden, worden nog dezelfde dag verzonden (behalve tijdens promotieperiodes). Onze logistieke medewerkers doen hun uiterste best om de kans op beschadiging van de pakketten te voorkomen. Wanneer je pakje aan de vervoerder wordt overhandigd, ontvang je een e-mail. Deze e-mail bevat het nummer waarmee je het pakket kunt volgen.

 

Er worden verzendkosten gerekend aan de hand van de inhoud van je bestelling. Verzenden is gratis vanaf een aankoop van € 50.

Opgelet: in geval van retour sturen van het pakje omdat het niet bij het postkantoor is opgehaald, over het algemeen 15 dagen na de kennisgeving in je brievenbus, en in geval van retour bij een foutief adres zullen wij bij opnieuw verzenden van je pakje opnieuw verzendkosten in rekening brengen, afhankelijk van je bestemming.

Om een snel en veilig vervoer van je producten te garanderen, hebben wij besloten je winkelmandje te beperken tot producten met een totale waarde van € 250. Gezien de huidige moeilijkheden op het gebied van pakketbezorging worden te grote pakketten namelijk niet op de juiste wijze bezorgd, waardoor onze producten soms aan kwaliteit inboeten. Wij stellen alles in het werk om je bestelling op de best mogelijke manier te leveren en wij streven er steeds naar je zorgvuldig verpakte bestelling binnen 24 werkuren te verzenden.

 

Keuze van de verzending 

 

Bij Euro Poppers kan je kiezen uit twee vervoerders, afhankelijk van je voorkeur:

  • GLS 

gls

  • Colissimo: eindvervoerder DPD in Nederland en Bpost in België

colissimo  

Bij het afronden van je bestelling kan je de vervoerder kiezen.

 

Levertijden 

 

Bij Euro Poppers neemt levering in Nederland en België gemiddeld 3 tot 6 dagen in beslag.

 

Levering van de pakjes 

 

Je beschikt over twee mogelijkheden:

 

  • Bij een ophaalpunt (met Colissimo) 
  • Bij je thuis

Vanaf een aankoop van € 60 is de levering van je bestelling automatisch onderworpen aan tekening bij ontvangst. Je bevestigt het ontvangen van je bestelling door er op de leveringsbon voor te tekenen. Een ander lid van je gezin kan het pakje ook voor je in ontvangst nemen.

 

Je kunt ook kiezen voor een afhaalpunt. Uit een lijst met afhaalpunten in jouw buurt kun je het afhaalpunt kiezen dat het gemakkelijkst is. Je kunt dan het ontvangen van je bestelling bevestigen door de leveringsbon te tekenen. Gelieve een identiteitsbewijs mee te nemen. Je zult verzocht worden dit te tonen wanneer je jouw pakje ophaalt.

 

Bericht van aanbieding

 

Als het pakket niet rechtstreeks bij de geadresseerde kan worden afgeleverd, laat de bezorger een bericht achter met daarop de nodige informatie om een nieuw aflevermoment af te spreken of met de gegevens en het adres van een afhaalpunt waar het pakket kan worden opgehaald.

 

Wij herinneren onze klanten eraan dat de pakketten van Euro-Poppers er onopvallend uitzien en onze naam/ons merk nergens vermeld staat. Het verpakkingsmateriaal ziet er onopvallend uit en vertoont geen enkel kenmerk dat een derde in staat zou stellen de herkomst van je pakje of de inhoud ervan te achterhalen, behalve als het gaat om landen van bestemming waar de reglementering ons ertoe verplicht een gedetailleerde beschrijving van de inhoud van het pakje bij te voegen ter attentie van de douane. In dat geval vermelden wij alleen het woord “Aroma’s” op het douanedocument.

 

Termijnen voor levering en vervoer van pakketten

 

Onze vervoerders GLS en Colissimo (DPD of BPost) leveren alle pakketten af op werkdagen: van maandag tot en met vrijdag (7u00 - 18u00).

 

Is je bestelling te laat?

 

De logistieke afdeling bij Euro-Poppers doet haar uiterste best om vertragingen te beperken. Wij kunnen echter geen leveringstermijnen garanderen omdat daar onvoorziene omstandigheden op van invloed kunnen zijn. Wij werken echter nauw samen met onze vervoerders om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd en tot tevredenheid van onze klanten geleverd worden.

Mocht je een abnormale levertijd voor een bestelling ervaren, dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice.