Gratis levering vanaf 50 euro aankoop (NL)

FAQ's

 

Inhoudsopgave 

Algemene vragen

Bestellen

Betalingswijze

Levering

Problemen met mijn pakket

Contact

  

1) Algemene vragen

  

- Kan ik mijn bestelling per telefoon doorgeven?

Om een aangename klantenervaring te waarborgen, verloopt het volledige aankoopproces online en nemen we geen bestellingen over de telefoon aan.

  

2) Bestellen

  

- Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling vóór 14.00 uur plaatst, wordt ze onmiddellijk klaargemaakt en verzonden. Zodra je bestelling aan het koeriersbedrijf is toevertrouwd, kunnen we er geen wijzigingen meer in aanbrengen. Wil je een wijziging doorgeven, dan kun je ons een e-mail sturen op contact@euro-poppers.nl of ons bellen op het nummer +33 2 30 96 44 41 onder vermelding van het referentienummer van de bestelling en de gewenste wijziging. Wij laten je dan weten of de wijziging al dan niet kan worden uitgevoerd.

 

- Hoe werkt het getrouwheidsprogramma?

Via ons getrouwheidsprogramma kun je bij je aankopen in onze online winkel profiteren van kortingsbonnen. Bij elke bestelling die je plaatst, krijg je één loyaliteitspunt ter waarde van € 1 voor elke € 20 die je uitgeeft. De kortingsbonnen vind je in jouw klantenaccount. Kopieer gewoon de code van de kortingsbon en plak hem in je boodschappenmandje om ervan te profiteren.

 

- Ik beschik over een promotiecode. Hoe kan ik die gebruiken?

Wanneer je jouw bestelling afrondt, zie je op de pagina met het boodschappenmandje een overzicht van jouw aankoop en het te betalen bedrag. In dezelfde rubriek bevindt zich een vakje met de tekst "Heb je een promotiecode?". Voer je code in het vakje in en klik op de knop "Toevoegen".

 

- Mijn kortingscode werkt niet. Wat kan ik doen?

Er zijn verschillende redenen waarom jouw kortingscode misschien niet werkt:

  • De code is fout ingetikt: controleer of de code die je hebt ingetikt precies overeenkomt met de code die werd opgestuurd. Wij raden je aan hem gewoon te kopiëren en te plakken.
  • De code is verlopen: promotiecodes zijn maar korte tijd geldig. Je moet ze tijdens de vermelde periode opgebruiken om ervan te kunnen profiteren.
  • Je hebt de code al eens gebruikt: al onze kortingscodes kunnen maar één keer per klant gebruikt worden.
  • Je bestelling voldoet niet aan de vereisten van de code: om van een kortingscode gebruik te kunnen maken, moet aan bepaalde voorwaarden voldaan zijn, zoals een minimale aankoopwaarde, een bepaald product of niet combineren met andere promoties.

 

Stel je vast dat jouw kortingscode niet in één van bovenstaande categorieën valt, neem dan contact op met de klantendienst via contact@euro-poppers.nl of per telefoon op +33 2 30 96 44 41.

 

- Kan ik in bulk kopen?

Bulkaankopen zijn mogelijk als je over een door ons goedgekeurd zakelijk account beschikt. Gelieve een e-mail te sturen naar contact@poppers-store.eu om contact op te nemen met de persoon die verantwoordelijk is voor bulkaankopen.

  

3) Betalingswijze

  

- Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Op Euro Poppers kun je betalen met een kredietkaart (Visa of Mastercard).

Euro Poppers Nederland gebruikt beveiligde betalingssystemen op basis van SSL-protocollen via Sogecommerce. Tijdens de transactie via het SSL-protocol van Sogecommerce word je automatisch verbonden met de server voor betalingsverwerking. Jouw bankgegevens worden versleuteld en passeren op geen enkele manier via ons bedrijf. Jouw bank kan de transactie bevestigen door een code naar jouw mobiele telefoon te sturen om je identiteit te bevestigen.

 

 Vanwege de aard van het product kunnen wij helaas geen betaling met Paypal aanbieden.

 

Raadpleeg voor meer informatie onze pagina over veilig betalen.

 

- Kan ik in een andere valuta dan de euro betalen?

Aankopen in onze online winkel worden betaald in euro. Wordt jouw aankoop echter gedaan in een land buiten de eurozone, dan gebeurt de omrekening in de plaatselijke valuta automatisch door jouw bank, waarbij rekening wordt gehouden met de wisselkoers op de dag van aankoop.

  

4) Levering

 

- Verloopt de levering discreet?

Wij zijn ons ervan bewust dat discretie voor onze klanten van het grootste belang is en dat vormt dan ook één van onze prioriteiten. Al onze producten worden verzonden in ondoorzichtige kartonnen dozen, zonder opschrift of verwijzing naar de inhoud. Euro Poppers Nederland wordt niet op het etiket vermeld, dus niemand, zelfs de koerierdienst niet, weet wat de inhoud is.

 

- Hoeveel kost de levering?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming van het pakket en de prijs van de aankoop. Raadpleeg voor meer informatie onze pagina Levering. Ter informatie: in Nederland en in België is levering gratis voor aankopen van 50 euro of meer.

 

- Hoelang duurt het voor mijn bestelling wordt geleverd?

Normaal gesproken bedraagt de geschatte levertijd 3 tot 6 dagen. Als gevolg van een beslissing van de koerierdiensten worden er geen verzendkosten terugbetaald als de bovengenoemde levertijd niet nageleefd wordt.

 

- Kan ik mijn bestelling op een andere plaats dan bij mij thuis laten leveren?

Op dit ogenblik is deze optie niet beschikbaar. Het pakket zal rechtstreeks bij jou thuis worden afgeleverd.

 

- Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je een e-mail met de bevestiging dat wij jouw bestelling hebben ontvangen en met een overzicht van jouw aankoop. Wanneer het pakket klaar is en bij de koerierdienst is afgeleverd, ontvang je nog een e-mail met het referentienummer en een traceerlink. Dankzij dit systeem ken je de status van jouw pakje en kun je de leveringstijd inschatten. Je kunt het dan op een afhaalpunt ophalen of er gewoon thuis op wachten.

 

- Welke koerierdienst zorgt voor de levering?

Euro Poppers stelt twee koeriersbedrijven voor naar gelang van jouw voorkeur: GLS en Colissimo. Voor Colissimo is de uiteindelijke vervoerder in Nederland is DPD en in België BPost. Je kunt je koeriersdienst kiezen wanneer u je bestelling afrondt. Voor meer informatie, zie onze leveringspagina.

 

- Wat moet ik doen als mijn pakket vertraging heeft?

Als je bestelling vertraging heeft, stuur dan een e-mail op contact@euro-poppers.nl. Wij stellen dan alles in het werk om je probleem zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.

  

5) Problemen met mijn pakket

 

- Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat kan ik doen?

Bij Euro Poppers Nederland willen we dat onze klanten tevreden zijn over de kwaliteit van onze producten. Als je vindt dat de ontvangen producten gebreken vertonen, stuur dan na ontvangst een e-mail met foto naar contact@euro-poppers.nl zodat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. 

 

- Ik heb niet het juiste product ontvangen. Wat kan ik doen?

Als je abusievelijk een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, stuur dan een e-mail met foto naar contact@euro-poppers.nl. Wij betalen de verzendkosten voor het juiste product. We zullen ons best doen om jouw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

  

6) Contact

 

- Nog vragen?

Heb je een vraag of wil je graag bijkomende informatie? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier of per e-mail op contact@euro-poppers.nl.